Με την ευκαιρία Νο2

               Έτσι φίλε, φίλη μου, τώρα πιά δεν έχουμε δικαιολογίες σχετικά με το τι να επιλέξουμε για να καλύψουμε την ανάγκη μας στη νικοτίνη...Έρευνες έχουν αποδείξει ότι το άτμισμα είναι έως και 95% λιγότερο βλαβερό σε σχέση με το παραδοσιακό και θανατηφόρο τσιγάρο!
               Ήδη αποτελείς ή σύντομα θα αποτελέσεις μέλος στο παγκόσμιο κίνημα του ατμίσματος που χαίρει φοβερής ανταπόκρισης ακόμα και στη χώρα μας! Παρόλο που ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ υπάρχουν πάντα εμπόδια στη διάδωσή του αλλά και στη χρήση του (νομοθεσία για το TPD) που όμως δεν πρέπει να μας φ'ερνει πισογυρίσματα αλλά μιά σταθερή και ανοδική πορεία στη ζωή. Σκέψου, στην δική σου ζωή, δεν υπήρξαν φορές που έκανες την δική σου επανάσταση και άλλαξε μια συνήθεια που ήξερες ότι σου κάνει κακό παρόλο που ώς συνήθεια την έκανες? Εδώ λοιπόν υπάρχει η λύση να απολαμβάνεις κάτι που το έχεις ανάγκη αλλά με τις λιγότερες επιπτώσεις (σχεδόν μηδενικές!!!)...
               Είμαι ο Vk και θα είμαι σύμμαχός σου στην προσπάθειά σου αυτή να απαλλαγείς από το κάπνισμα, βοηθώντας με το κανάλι μου στο Youtube αλλά και την καθημερινή μου ενασχόληση με την ομάδα που έχω οργανώσει στο Facebook και να μην νιώσεις ποτέ μόνος-η στον δικό μας αγώνα κατά του καπνίσματος! Με τα reviews που κάνω θα σου παρουσιάζω καινούρια προϊόντα και τις εντυπώσεις μου από την χρήση τους. Βοήθησε τον αγώνα μου απλά με την εγγραφή σου στο κανάλι μου: https://www.youtube.com/c/vkvapes, πάτησε και την καμπανούλα δίπλα στην εγγραφή για να μαθαίνεις πρώτος-η ότι καινούριο βγαίνει από το στούντιο του Vk...
                 Έλα να γνωριστούμε στην ομάδα μου στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/197622757419224/ και βλέπε την σελίδα μου: https://www.facebook.com/vkvapes.gr/ για να ενημερώνεσαι σχετικά με το άτμισμα. Παίζουν εκπλήξεις, διαγωνισμοί και πολλά άλλα
             Keep on vaping
                      Vk

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις